:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, November 30, 2009
خب، خب، خب... بالاخره از سر اين کاری که دارم هم دارم ميام بيرون (تا آخر اين ماه فقط هستم) و اينکه خودم برای خودم شرکت زدم و کار ميگيرم... بالاخره خودم شدم رئيس خودم! در هر حال بد نيست که بدونيد که افتادم توی کار تبليغات... عکاسي صنعتي، طراحي و چاب کاتالوگ و بروشور و کليه کاره های طراحي داخلي منزل و اجرا... چندتا کار ديگه هم دارم راه مي اندازم که به زودی خبر اوونا ر هم ميذارم...
ديروز اولين پروژه کاری رو گرفتم و فردا بايد برم برای فيلم برداری و عکس از يه پروژه عمراني و دولتي!!! به هر حال اگر کاری توی اين مايه ها داشتين مي تونيد به من رجوع کنيد! مطمئن باشيد يکي از قوی ترين تيمهای کاری در اين زمينه رو در اختيار خواهيد داشت!
...
...
...

خوشبختانه همه خواننده های اين وبلاگ تلفن تماس منو دارن!

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::