:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Saturday, December 27, 2008
امروز از اوون روزهاييه که لطفم گل کرده که آمار سايت بدم! خب... برای امروز سه تا سايت برای Windows Mobile براتون دارم که برين توش هر برنامه ای که خواستين گير بيارين و جال اينکه اقدر برنامه مجاني و کاری و به درد بخور برای اين Windows Mobile هست که من نمي دونم واقعا به غير از قيافه اش چرا آدم بايد الکي پول برای iPhone بده؟؟؟

راستي... ديشب دوباره بازی Need for Spped - Undercover رو با يه profile جديد شروع کردم و ايندفعه تصميم دارم با اولين ماشين خريداری شده که همون Mitsubishi ECLIPSE هستش کل بازی رو تموم کنم! ميدونم که به احتمال قوی به جايي نميرسم ولي در حال حاضر 56% بازی رو با همون يه ماشين رفتم!!!!
سختي بازی رو هم Medium گذاشتم... (اينم گفتم که نگين يارو داری Easy بازی مي کنه)

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::