:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Saturday, August 02, 2008
به به! به از مرز پنجاه هزار بازديد گذشتم! با احتساب اينکه شايد نصف بيشترش مال خودمه حالا حالاها موونده تا بخوام معروف بشم! ولي حداقلش اينه که مي تونم دل خودمو خوش کنم که اين همه بازديد داشتم... حالا فرض محاسباتي کنيم... که اين وبلاگ عملا شش سال کاری داشته! متوسط بازديد در نتيجه کمتر از سالي ده هزار است... و با اين احتساب که سال سيطد و شصت و پنج روز است متوسط بازديد روزانه از دو بازديد تا سه بازديد است که متوسط يکي مال خودمه و بقيه هم دو سه نفر ثابت هستن که ميان و اينجا سر ميزنن!!!
نتيجه اينکه من اصلا معروف نيستم! و اين وبلاگ عملا بازديد کننده نداره! ولي خداييش با اينکه بازديد کننده نداره دارم اينجا مي نويسم... مي دونين چرا؟ چون من مثل آدم معروفها نيستم که برای ديگروون بنويسم! آره! من برای خودم مي نويسم و کلي هم وبلاگم رو دوستش دارم...

راستي... ديروز تولد "Real Anonymous" بود... همينجا به عنوان يکي از خوانندگان ثابت ولي کم رفت و آمد به اين وبلاگ تولدش را تبريک ميگم...
تولد، تولد، تولدت مبارک... مبارک، مبارک، تولدت مبارک... بيا شمع ها رو فووت کن، که صد سال زنده باشي...


: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::