:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, July 20, 2008
امروز کلي ول گردی کردم توی اينترنت! آره.. دوباره يه چرخي زدم و به همه pageهايي که قبلا باهاشون سر و کاری داشتم سر زدم... واقعا بايد به بعضي ها تبريک گفت! خيلي عجيبه! چطور ميشه که يه نفر اينقدر قادر باشه "فکر کنه" کار درسته!
خيلي از وبلاگها و نوشته ها بيشتر به bannerهای تبليغاتي هر شخص شبيه شده! و اين نکته خيلي بيشتر در وبلاگهای زنانه ديده ميشه... توضيح ميدم: اگر دقت کنيد مي بينيد خيلي از وبلاگهای زنانه خيلي شاعرانه هستش و جالبتر اينکه نوشته های آنها "کاملا" شبيه همه و تنها کلمات عوض ميشه... دخترهای امروزی اينجا ماشااله همه شاعر و فيلسوف شدن! و بازهم جالبتر اينکه ميشه توی متن نوشته هاشون "متن اصلي اون نويسنده" رو که ازش الهام گرفتن ديد... عملا همه آنها کپي شدن!
...
خب! داد نزنين! نگفته همه دخترها اينجورين... ولي خيلي هاشون هستن!!! آره! راست ميگم... ولي ناراحت نباشين... چون پسرها از شما دخترها بدتراند! يکيش خودم! اين وبلاگ من توش همه چي گير مياد چون دلم ميخواد به همه نشون بدم که "همه کاره" هستم! ولي... ولي امون از دست پسرها که اينقدر ژست و افه دارن توی وبلاگاشون که انگار همشون از کون فيل افتادن! بدتر از همه وبلاگهای سياسي پسران است! همشون آزادی مي خوان که به "زير کمرشون" رسيدگي کنن!!!! به خدا دروغ نميگم! خيلي از نويسندگان وبلاگ سعي دارن با نوشته هاشون جو سازی کنن و خودشون رو به صورتي جذاب نشون بدن که همه فکر کنن پس فردا اگر دنيا از اين رو به اوون رو بشه ايشون شاهنشاه کره خاکي خواهند بود!
...
نکته متاسف کننده در اين جريانات اينه که عملا هيچکس در نوشته های خود صادق نيست! حتي من! (اينو گفتم که بهم فحش ندين!!!) ولي خوب رو نوشته های هر نويسنده دقت کنيد و خواهيد ديد که صداقت در حرفها خيلي وقته که مرده! و همه کپي کننده کساني هستند که در اين راه "معروف" شدن...

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::