:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, April 27, 2008
هي به خودم ميگم که نگوو... بازم نميشه! بايد بگم!
به خدا آدم کف ميکنه!
امروز يه خورده ول گردی کردم... رفتم روی وبلاگها و صفحه های معرفي اين گروه های مجازی مثل Facebook و Orkut و Yahoo360. به خدا آدم رو پروفايل ملت يه چيزايي ميبينه که از خنده روده بر ميشه... اولي رو که ديدم به روس خودم اصلا نياوردم... بعدش در حال گشت و گذار متوجه شدم که نه!!! اوضاع خيلي خراب تر از اين حرفهاست!
خداييش! ملت چي فکر مي کنن وقتي که دارن پروفايل پر مي کنن!؟ باور کنيد 90 درصد دروغ مي نويسن! نه اينکه 90 درصد مردم دروغ مي نويسن! اون به جاي خودش... از همون 10 درصد هم که درست مي نويسن و جدي هستن بازم دروغ مي نويسن!!! آره به خدا! دروغ نميگم!!!! جالب اينکه اينقدر باحال و با جديت دروغ مي نويسن که خودشون هم باورشون شده... به خدا از همه اين صفحه ها printscreen گرفتم که اينجا بذارمشون... حتي مي خواستم با اسم و رسم و آدرس بذارم که برين خودتون چک کنيد! ولي دلم نيومد...
من شدم اينجا مامور امر به معروف و نهی از منکر! (البته بيشتر نهی از منکر!!! چون همش دارم ميگم نکنين!!!!) ولی شما رو به خدا از اين کارها نکنيد! به خدا خوب نيست اينقدر دری وری بگين و دروغ رو صفحه هاتون بذارين! به خدا اگر گدا هم باشين و بگين گدا هستين (که مسلما با داشتن کامپيوتر و سواد استفاده از آن و ارتباط با اينترنت، گدا نيستين!!!) شرفش خيلي بيشتره... مگه چي ميشه؟ مگه از خودتون بدتون مياد؟ آره؟ بدتون مياد؟ چه تلاشي کردين که خودتون رو عوض کنيد؟ اصلا تلاش کردين؟ نه؟! نکردين؟ نمي خواهين تلاش کنيد؟ مي خواهين يهو از آسمون براتون بهشت بيافته زمين؟

باشه! من خفه ميشم! شما هم همونطور که هستين بمونيد!

پ. و. : خيلي بايد اوضاع خودم خراب باشه که اين همه دارم مي نويسم! اصولا اعصابم آروم باشه اينقدر نمي نويسم!
... Crazy ...
And when you’re out there
Without care
Yeah, I was out of touch
But it wasn’t because I didn’t know enough
I just knew too much

Mmm…

Does that make me crazy
Does that make me crazy
Does that make me crazy
Probably

An I hope that you are having the time of your life
But think twice
That’s my only advice

Mmm…

Come on now
Who do you
Who do you
Who do you
Who do you think you are
Ha ha ha
Bless your soul
You really think you’re in control

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::