:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, March 11, 2007
آره! مي خوام بلند بگم! چرا نبايد غد باشم؟ چرا نبايد راحت حرف بزنم؟ چرا بايد خواسته هام هميشه با ديگران (آره! ديگران) هماهنگ باشه؟ همه ادعای دونستن مي کنن... حتي خود من! ولي در عمل موقعي که بايد اون کار رو انجام بدن انگار نه انگار! (آره! حتي خود من!!!!) ولي اصلا من هيچ دليلي بر اين نمي بينم که بخوام خودمو با ديگران تطبيق بدم! نه! اين ديگران هستن که بايد خودشونو با من تطبيق بدن!

دلم مي خواد دو روز پشت سر هم برم واسه خودم ول بچرخم...
دلم مي خواد برم واسه خودم بدون هيچ پيش بيني برنامه بذارم!
دلم مي خواد واسه خودم و کارام خودم تصميم بگيرم!
تازه...
اصلا هم دوست ندارم کسي به کارهام ايراد بگيره!
اصلا دوست ندارم کسي بخواد بهم بگه اين کارم درسته يا اون کارم غلط!
کاملا خودخواهم...
کاملا دلم مي خواد هر کاری تو همون لحظه دوست دارم انجام بدم!

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::