:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Thursday, July 07, 2005

بهترين فيلمي که تا حالا ديدی چي بوده؟
خب معلومه، Star Wars!
اين جوابيه که هميشه برای فيلمها مي دادم... همه Star Wars (سه قسمت اول 1977 تا 1984) رو ديدن... حتي اگر هم مسخره مي کردن منو که عجب فيلمي دوست داری بازم من سر حرفم بودم!!! البته بگم که من واقعا "فيلمي" بهتر از Star Wars نديدم!!! حالا جريان چيه!!!
راستش بعد از 17 سال بالاخره تونستم فيلم مورد علاقه ام رو گير بيارم... فيلمي که از نظر من بهترين در دنياست!!! فيلمي که 17 سال پيش در فستيوال فيلمهای Fantastic شهر Avoriaz معرفي شد و به قول يکي از منتقدين طرفدار فيلم: "و آنهايي که با چشمان بسته وارد سالن سينما شدند و آنهايي که به خاطر ساخت ژاپن بودن فيلم حتي حاظر به حضور در سالن نشدند، با همان چشمان بسته می گفتند هيچ کارتوني والت ديسني نمي شه!!! آنها فقط احمقهايي هستند که هيچگاه چشمانشان باز نخواهند شد..."
بله.. بالاخره مي تونم بگم بهترين فيلم تاريخ زندگي من يه کارتونه! اونم يه کارتون ژاپني!!! حالا مي تون ثابت کنم!!! چون همين کارتون رو بالاخره ديروز به صورت DVD به دست آوردم... برای اطلاعان بيشتر در مرود اين کارتون که با 36 تصوير در ثانيه ساخته شده و هيچ قسمت کامپيوتری هم نداره و همه آن را يک نفر (نويسنده و کارگردانش) نقاشي کرده به لينکهای زير يه سرک بزنين!!!

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::