:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Friday, July 23, 2004
سه تا comment احتياج به جواب داره!!!

چرا از فروغ خوشم نمياد؟؟ سئوال سخت مي پرسين نميشه جواب داد... راستش چي بگم؟! اول از همه اينکه من کاملا غرب زده هستم!!! يعني ذاتا از اشعار ايراني زياد خوشم نمياد... البته چندين استثناء وجود داره که شامل فردوسي، شعر آرش کمانگير و بعضي از اشعار شاملو ميشه... ولي يه چيز ديگه هم هست... شعر کلا صليقه ای هست (البته به نظر من) برای همين يادم مياد يه بار که فروغ خوندم و خوشم نيومد ديگه اصلا سراغش هم نرفتم!!! راستش من از حرفهای تکراری توی اشعار خوشم نمياد... نپرسين کدوم رو خوندم... خودم هم يادم نمياد چون جريان ماله خيلي وقته پيشه... و اصلا هم نميشناسمش!!! هرکس يه حرفي در موردش زده شنيدم... ولي هيچوقت نظری هم ندادم.. چون بازم به نظر من هر چيز صليقه ای هستش و هيچي دليل نميشه که به خاطر حرفي يا چيزی نظر کسي تغيير کنه! مثلا من از Evanescence خوشم مياد... شعرهای اين گروه حرف نداره (نظر منه)... حالا يکي بياد بگه که اينا شعراشونو از اصغر آقا دزديدن!!! خوب من چه کنم؟ من که خوشم مياد!!! اصغر آقا ميخواست زودتر خودش اونا رو بخونه... اونوقت منم از اصغر آقا خوشم مي اوومد!!!

در مورد Lord of the Rings هم يه چيزی بگم و برم ببينم مي تونم امشب زود بخوابم يا نه! اين اولين فيلمي بود که قبل از ديدنش متن فيلم رو حفظ بودم!!! من اين کتاب رو چهارده بار تا حالا خوندم به اضافه کليه اضافه هايش!!! حتي اگر انگليسي هم بلد نبودم فرقي به حالم نمي کرد... گرچه.. انگليسي خوبي هم ندارم!!!



شب به خير


: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::