:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, January 05, 2004
قربوون هرچي مانيتور LG هست برم من... اميدوارم كه همتون از مارك شريف LG استفاده كنين و مثل من احمق نرفته باشين كه يه Phillips گرون قيمت با كيفيت تصوير عالي خريده باشين... و در ضمن اصلا به دنبال LCD-TFT هم نرينا!!! اصلا به درد نمي خوره... همه اينا براي اينكه بگم آقاي پرتقالي... من شرمنده هستم!!! اون Logo كه بالاي صفحه هستش رو براي اينكه حجمش كم بشه و زود بالا بياد به jpg با Compression بالا ذخيره كردم و نتيجه خوبي هم از قرار معلوم داده... فقط سووتي هاي تصوير در مانيتورهاي مزخرفي كه در بالا ذكر شده ديده مي شود... و خدا را شكر توي اين مملكت همگي از LG استفاده مي كنيم كه من قربونش برم و فداش بشم كه سووتي هاي منو نشون نميده!!! قول ميدم Logo رو زوود اصلاح كنم...

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::