:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Tuesday, January 27, 2004
بعد از درست کردن بيش از پانزده وبلاگ که عملا حدود پنج تاي آنها فعال بوده و بقيه فقط برای ثبت اسم بوده بالاخره تصميم نهايي رو گرفتم... اولين وبلاگ من بايد يه تحول اساسي می کرد و اين تحول درست در دوسالگي اين وبلاگ انجام ميشه... به طور کل شايد خيلی چيزها اينجا عوض بشه... اولش می خواستم ببندمش... ولی واقعا دلم نمياد!!! در ضمن کی می تونه دوسال کار رو تعطيل کنه؟ بعدش هم دنبال Admin گشتم... ولی دوستم گفت که نبايد به هيچ وجهی اين کار رو بکنم... خب منم حرف گوش کن هستم... و ايجا آتيل و پاتيل خواهند ماند... ولی به هر حال وبلاگ من (اون منی که شما اينجا می خوندين) منتقل ميشه به آدرس جديد... اينجا هم ميشه جايي که من نيستم!!! من نيستم ... درسته... اينجا من ميشم يکي ديگه... اگر تا حالا اينجا آتيل می نوشته... از اين به بعد پاتيل می نويسه... چطور بگم؟ اينجا قبلا برای من هدفش ثبت خاطرات بوده... ولی تبديل شده به يه جاي مصنوعی... با نوشته های مصنوعي... می خوام عوض بشه... می خوام يه وجود جديد پيدا کنه... يا بهتر بگم... مي خوام زنده بشه... و زنده بمونه... به هرحال... آتيل و پاتيل جان... تولدتان... تولد دوباره تان... مبارک...

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::