:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, January 05, 2004
امروز آمار دارم... يادتونه كه گفتم يه ايراني با حال تو فرانسه گير آوردم... ؟؟؟ بالاخره امروز ازش خبر دار شدم... و در حال نوشتن است! ولي فعلا بهتن آدرس نمي دم... مي خوام براش وبلاگشو خوشگل كنم و بعدش بهتون آدرس بدم كه شما هم خوشتون بياد!!!

بقيه آمارها شامل كار بسيار زياد در شركت و خر حمالي هستش كه در نتيجه از Server شركت به نفع شخصي در حال دزديدن اينترنت مي باشم!!! هركس هم بگه عجب دزدي هستم منم بهش ميگم دزد خودتي!

در ضمن بازم آمار دارم... ولي اون يكي آمار رو بهتون نميدم... چون فقط و فقط مال خودمه....

اينم از وبلاگ دوست جديدم كه امروز هم نوشته شده:

...

الو؟ خدا؟

نه خير قربان! شما سه صفر گرفتين. براي ارتباط با خدا چهار صفر بگيرين!

...

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::