:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Saturday, May 17, 2003
اصلا آدم قاط می زنه!!!
نمی دونم چرا اينطوری شده... تازگی مد شده که همگی برن توی کما..! خب راست می گم ديگه.. يعنی چی؟؟؟ خجالت داره... حالا هم که اينطور شد منم براتون يه دستورالعمل برای خروج از کما ميذارم که اگر خدايی نکرده بلد نيستين ياد بگيرين...

در شروع موارد ورود به کما را بازبينی کرده و راه حل را برای هر مورد می دهيم...
:: تصادف شديد... در اين حالت احتمالا بدن شما را به صورت گره خورده از ماشين خارج کرده اند... اميدی نيست.. در کما بمانيد بهتر است!!!
:: مريضی شديد... در اين حالت شما در بيمارستان بستری هستين... اگر کما طولانی باشد حتما مختون عيب کرده... در کما بمانيد بهتر است!!!
:: شکست بزرگ... در اين حالت کما در خانه اتفاق می افتد.. اصولا به همراه يک موسيقی ملايم... راه خروج از کما گوش دادن به موسيقی Trash است!!!
:: فرار بزرگ... در اين حالت شما از خانه فرار و در خيابان يا پيش يکی از دوستان هستين... راه خروج از ين حالت کما پيوستن به يک گروه فوتباليست گل کوچيک در محله است!!!
:: مرگ مغزی... در اين حالت کما شما اغلب جلوی کامپيوتر خود مات و مبهوت مانده ايد... راه حل: Reset نماييد...!!!
:: عشق... در اين حالت که در هر جايی ممکن است اتفاق بيافتد شما در هر لحظه در کما هستين... راه حل: ندارد... اين کما از نوع خطرناک است... در مواردی هم واگير دارد!!!
:: تنفر... در اين حالت کما شخص در بيست چهار ساعت روز هيجده ساعت در کما است (فقط زمان خواب به حساب نمی آيد).. راه حل: نگران نباشين قبض تلفن که بياد خودش خوب ميشه...!!!
:: SARS... در اين حالت هم نگران نباشين حداکثر پنج روز بعد خياتون راحت ميشه...

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::