:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Wednesday, December 11, 2002
شمارش در وبلاگ!!!
چند روزه دارم حسابی دهن همه رو با اين نظارت با شکوهم سرویس می کنم... می دونم... می دونم... خوشتون نمياد... ولی خب همينه که هست... اگه من سخنورانی نکنم پس کی بکنه؟؟؟ چی؟؟ شما؟؟ نه بابا اينکاره نيستين...
خب برسم به اصل موضوع که اين چند روزه همش گير دادم به وبلاگ و اين حرفا... بحث امروز در مورد شمارش تعداد بازديد کننده های يه وبلاگه... جالب اينکه من خودم وبلاگ خودمو روزی سه تا چهار بار می بينم... و شمارش گر من روزی به طور متوسط در هفته سی و شش تا شمارش می کنه که اگر از اون پنج تا هم کم کنم ميشه 31 بار.. فرض بر اين هم بگيرم که دوستان صميمی هم روزی سه بار از من بازدييد می کنند... بازهم هر طور باشه به 20 بار بازديد ميرسه... خب همه دوستان صميمی من می دونن که من روزهای پنجشنبه و جمعه وبلاگ نمی نويسم... ولی عملا در اين روزها حدود 20 تا 25 بار بازديد دارم... پس با احتساب دوستان صميمی روزی 25 تا 28 بار عددی منطقی از آب در مياد... خب حالا بعضی وقتا ميرم يه وبلاگهايی می خونم که روزی بالای 100 تا بازديد کننده هستند (قابل توجه که در مورد بچه معروف ها حرفی نمی زنم)... جالب اينکه اين وبلاگها اقلب بازديد کننده های تکراری دارن... يعنی يکی هست که تو روز بين 8 تا 15 بار صفح رو بازديد می کنه!!! والا با آماری هم که گرفتم جالب اينه که سه تا ÷نج نفر به طور متوسط از صفحه هر نفر 10 بار بازديد می کنند... خب توی اشل بزرگ اين تعداد، شمارشگر صفحه سر به فلک می کشه... خب پس چی؟؟؟ آره ديگه.... يعنی خيلی ها هستن که عملا شايد در روز بين 30 تا 50 تا بازديد کننده واقعی داشته باشن ولی روزی 200 باز صفحه بازديد شده!!!
کيف کردين چه آماری براتون جور کردم؟؟؟ نه! خداييش... تا حالا اصلا به ين موضوع فکر کرده بودين؟؟؟ البته قابل توجه اينکه تمام اين افکار به اين خاطر به ذهن من رسيده که عشق معروفيت و حسادت نسبت به ديگران داره منو می کشه... حالا عوضش خوشحالم که همچين زياد هم پرت نيستم... اگر هم حرفهام حقيقت نداشته باشه... اقلا دل خودمو که خوش می کنه!!! بقيه مهم نيستن چی فکر می کنن... D:D:D:

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::