:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Tuesday, October 29, 2002
ديگه چی؟!!
يه چند وقتی ميشه که تو روزنامه های مختلف می بينم که در مورد وبلاگ های بعضی ها و بعضی وبلاگها توضيحاتی داده ميشه... می خواستم يه چندتا سئوال در اين مورد بکنم. اول اينکه چرا همه وبلاگهای معرفی شده توی Persianblog هستن؟ دوم اينکه چرا وبلاگ منو کسی معرفی نمی کنه؟ سوم اينکه چرا منی که هفت تا وبلاگ دارم حتی يکيش هم تا حالا معروف نشده؟
در اين مورد به جوابهایی هم رسيده ام که براتون ميگشون: اولا Persianblog چون سانسوريه راحتتر ميشه توش متن موافق گير آورد. دوما اينکه ما چون آدم نيستيم (آتيل و پاتيل هستيم) ما رو معرفی نمی کنن... تازه... متوجه شدم که توی Google با کلمات مشکوکی به سايت Atil-O-Patil ميشه دست پيدا کرد!!! سوم اينکه هفتا وبلاگ داشتن که هنر نيست!!! از اين هفتا فقط دوتا فعاله و دو تا نيمه فعاله و سه تا کامل تعطيله!!! اونوقت انتظار دارم از من حرف هم بزنن!!! حالا حرف نزن مهم نيست... فقط اگر حرفی هم زدن تو رووم بزنن بلکه خودم هم بفهمم که معروف شدم!

مخلصات
درضمن ORCLAND رو هم امروز Update کردم!!!

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::