:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Saturday, August 17, 2002
معجزه!
ديروز يه اتفاق عجيب افتاد... بازم عصری رفتيم خونه همون دوستم که BUG داره برای بازی! قبل از اينکه برم اونجا خيلی فکر کردم و کلی نقشه کشيدم که ايندفعه چطوری با BUGهای خونه طرف مقابله کنم... با خودم تمام CDهای ضدويروسی که داشتم هم برده بودم!!! ولی وقتی رسيدم به طرز عجيبی متوجه شدم که همه چيز آماده است برای شروع بازی! اولش مطمئن نبودم و تمام اتاقها رو Scan می کردم چون مطمئن بودم يه جای موضوع لق ميزنه... انواع ضد ويروسها رو امتحان کردم... ولی هيچی پيدا نشد که نشد!!! خلاصه خيلی زود بازی رو شروع کرديم... واقعا عجيب بود... همه چی به خوبی گذشت... ولی ناگهان BUG موضوع پديدار شد! آخر بازی متوجه شدم که BUG ايدفعه تو خود بازيه!!!! يه ويروس جديد که اسمش کله شق بودنه!!!! بازيکن ها يه جايی گير کرده بودن و به هيچ نحوی حاظر نبودن معامله کنن!!! بابا هرجور حاليشون می کدم که معامله بهترين راهه!!! اونا حاليشون نبود... بالاخره هم بقيش افتاد برای هفته ديگه... خدا خودش رحم کنه!!!

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::