:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Tuesday, August 27, 2002
ماهواره...!!!
من خونمون ماهواره دارم... آره... تازه کارت هم دارم... خيلی هم برنامه هاشو دوست دارم... خيلی های ديگه هم ماهواره دارن... کانالهای ايرانی رو دارن... من يه پسر خاله هم دارم که در فرنگ زندگی می کنه... اونم کانالهای ايرانی رو داره... همه اينايی که کانالهای ايرانی رو دارن شبها ميشينن تماشای اين کانالها... حالا جای تعجب اينه که چطور می تونن بشينن دری وری های اين کانالها رو تماشا کنن و حرفهاشونو باور هم بکنن!؟!؟!! حالا بگيم اونايی که توی خارج زندگی می کنن از ايران خبر ندارن و خب اين تنها منبع اطلاعاتي شونه... ولی اونايی که توی ايران هستن چطور می تونن حرفای اينا رو باور کنن؟؟ مگه خودمون اينجا زندگی نمی کنيم؟ مگه خودمون چشم نداريم ببينيم که اينجا چطوريه؟ آره.. خيلی خب... قبول... اصلا وضع کشور ما خيلی خيلی بد... اصلا آزادی نداريم... باشه... وضع اقتصادی افتضاح... باشه... بازم ميگم... تفريحات در کشور ما نا يابه... خوبه؟ بسه بود؟؟ حالا می تونم بگم؟؟؟ چه بخواهين باور کنين و چه نخواهين...
- تا دلتون بخواد اينجا تفريحات داريم... فقط ما ها ياد نگرفتيم سر خودمونو گرم کنيم...
- آزادی؟؟ والا من توی خيابون دختر و پسر می بينم که تو بغل هم از هم لب ميگيرن.... باورتون نميشه آدرس چندتا پارک بهتون بدم برين ببينين چه خبره!!!
- پول؟ والا اينجا جزء نادر کشورهايی است که ماليات توش عددی حساب نمی شه... تا دلت بخواد هم بخور بخور می کنيم... ماشاالله همه هم مبايل Z5 دستشونه... بعدشم ميگن ما پول نداريم...!!!
نه نميگم خوبه.. منظورم اين نيست... منظورم اينه که ما که داريم توی مملکت خودمون زندگی می کنيم چرا ميشينيم حرفای اونايی رو گوش می کنيم که دارن اوونطرف دنيا دلار پارو می کنن و خوش می گذرونن... بعدش ميان توی تلويزيون و از دلتنگی و دوری از وطن صحبت می کنن و با حرص و جوش مردم ما رو به هم می شرونند!!! بالا گود نشسته ميگه بيا لنگش کن...!!! ما اگر از وضع کشور خودمون ناراضی هستيم تقصير خودمونه... همه به فکر کلاه برداری هستيم... همه به فکر زيراب زنی هستيم... اگر تک تک مردم ما کارشونو با صداقت انجام بدن... اگر تک تک مردم فکر نوع دوستی و کمک و همکاری داشته باشن... اگر تک تک مردم برای پيشرفت کشور کار کنن و نه برای پيشرفت شخصی خودشون... مطمئن باشين هيچ دولتی يا هيچ نيروی خارجی نمی تونه جلوی پِشرفت و آزادی ما رو بگيره... اگر وضع کشور همينه تقصير خودمونه... تقصيره اوناييه که فقط به فکر چاپيدن هستن... اون طرفی ها هم که فقط ياد گرفتن سر جوانهای ما رو شيره بمالن... والا من از اول انقلاب تا حالا شنيدم که قراره دو ماه ديگه برگردن!!! من که خدا خدا می کنم بر نگردن... چون اگر قرار باشه کشور ما به جايی برسه بايد از توی خودش به جايی برسه و نه اينکه يه مشت خوش گذرون و رقاص و آواز خون بيان مملکت ما رو درست کنن!!

زيادی حرف زدم...

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::