:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Wednesday, August 07, 2002
درس اخلاق!
ديروز متوجه يه موضوع مهم شدم! اينکه آدم بايد به خودش اطمينان داشته باشه.. آدم بايد خودشو خوب بشناسه و به تمام چيزايی که توی وجودش کشف کرده اطمينان داشته باشه... جدا ميگم بايد کاملا به خوبی ها يا حتی بدی های خودتون اطمينان داشته باشين... تنها را موفقيته!!! يه چيز ديگه هم متوجه شدم! آم هر کاری بکنه... بعد از اينکه شخصيتش شکل گرفت... ديگه به هيچ نحو نمی تونه شخصيتش رو عوض کنه! اينا همه دری وريه که طرف ميگه من عوض ميشم و من ال می کنم و من بل می کنم... ولی مهمتر اينکه اول از همه سعی کنيد يه شخصيت درست و حسابی برای خودتون جور کنيد... هميشه ياد بگيرين که انسان بايد هميشه بتونه تا حدودی رفتار و اخلاقش را کنترل کنه... عملا بگم که همزيستی رو ياد بگيرين! هی برای خودتون ساز خودتونو نزنين... سعی کنيد همون شخصيتی رو که نمی تونين عوض کنيد فقط يه خورده کنترلش را دست خودتون بگيرين! هميشه هم سعی کنيد خوبی و خوب بودن رو به خودتون تلقين کنيد... منم ديگه برم به تمرينهای اخلاقی رفتاری امروزم برسم!!!
درس اول: تلقين...
من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من خوبم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من حق دارم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم... من خدا هستم...

پرانتز:
آره من خدا هستم... درست خوندين!!! مگه نيست که ميگن خدا از رگ گردن به آدم نزديک تره!!! خب پس خدا تو وجود هر کس هست! پس همه با خدا رابطه نزديک دارن... فقط بايد سعی کنن خدا رو توی خودشون پيدا کنن...

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::