:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, August 05, 2002
نامه سرگشاده!!!
نخير قربان... جريان سياسی و مياسی و اين حرفا نيست! اصلا ما رو چه به سياست!!؟ من حرفای عادی رو هم درست نمی فهمم اونوقت بيام از سياست صحبت کنم؟؟!!! دلتون خوشه والا.. به اندازه کافی تو اين وبلاگ شهر وبلاگهای سياسی پيدا ميشه که من يکی لازم نکردم از جسارتها بکنم! اصلا يکی بياد به من بگه ببينم سياست رو با کدوم ص می نويسن!!؟
بگذريم... جريان نامه چيه! خب ديروز بعد از اينکه جريان مجسمه سنگی و موضوع حقيقی بودن داستان رو در ORCLAND نوشتم يکی از مجسمه ها ديروز درخواست انتشار يک نامه سرگشاده را در ORCLAND برای توضيح مسائل و اتفاقات افتاده نمود. امروز به محض دريافت نامه آن را برای شما در ORCLAND به چاپ خواهم رساند...

راستی لازم نيست بهم بگين سياست را با کدوم ص می نويسن... خودم فهميدم که اصلا با ص نمی نويسند... بلکه با S می نويسندش!!! ها؟ فکر کردين ما بيسواديم؟!!

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::