:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, August 04, 2002
به دنبال پول!
چی بگم؟ والا ما به هر دری ميزنيم يه خورده پول در بياريم نميشه! يه کار دوم پيدا کرده بودم که بعد از اين کارم می رفتم اونجا و ساعتی کار می کردم... (فکر بد هم نکنين... وقتی ميگم ساعتی کار می کردم مودب باشين!!!) خلاصه... اونجا هم داره يواش يواش برامون بازی در مياره... يه روز هستن.. يه روز نيستن.. يه روز ميگن هزارتا کار دارن.. روز بعد ميگن کارها جور نشد!!! يه روز سه ساعت اونجا جون می کنيم... طه روز نيم ساعته می ندازنمون بيرون! راستی يه سئوالی دارم... به غير از کلاه برداری و دزدی راهی برای پولدار شدن خبر ندارين؟! من که هرچی نگاه می کنم می بينم هيچ راهی به غير از اين دوتا راه گيرم نمياد... راستش آدم پولدار هم که می بينم بيشتر به اين نتيجه می رسم!! همشون يه جورايی به قول يکی از دوستان مشکوک می زنن!!! يه سری هم آدم گاگول می شناسم که برای پولدار شدن ميرن تو اين جريانهای Goldquest و قبلا هم Pentagono و چيزای اينطوری!!! والا من با عقل ناقصم و سواد رياضياتی که ندارم می ونم که اين سيستم جواب نميده... اونا که عاقلن چطور ميرن تو اين چيزا!؟!؟؟!! بعد هم که بهشون ميگی يه قيافه حق به جانب ميگرن و ميگن که نه! اين با اون يکی فرق داره... سيستم اين يکی فلانه... مثل اوون يکی نيست!!!! فقط خدا کمک کنه! آخه آدم حسابی اگر از اين راه ميشد پولدار شد که به من و تو نمی دادنش!!!
دعای روز:
خدايا گاگولها را از روی زمين پاکسازی بفرما...!!!

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::