:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, July 28, 2002
تلويزيون خودمون!
ديشب درست موقعی که می خواستم سريال Friends رو ببينم کارت Reciever من تموم شد!!! کلی ناراحت شدم... هی به در و ديوار گير می دادم... بعدش که يه خورده خونسردی خودمو بدست آوردم گفتم بذار برم ببينم بعد از اين همه وقت کانالهای تلويزيونی خودمون چی داره... وای!!! نگو... واقعا که خدا جد و آباد اين بابايی که ماهواره رو اختراع کرده بيامرزه!!! تلويزيون ما فقط دری وری داشت! به همراه يه سريال با هزار تکه سانسور شده! خب نذارن اين سريالهای خارجی رو! مگه چی ميشه!؟ خلاصه منم که کلی فکر می کردم تونستم خودمو کنترل کنم عصبی تر از قبل پا شدم رفتم خوابيدم... حوصله دارين به خدا ميشينين اين برنامه ها رو نگاه می کنين؟؟؟!!! من که همين امروز يه کارت ديگه برای خودم جور می کنم!!! امشب کارتون Trigun داره که به هيچ قيمت از دست نمی دمش!!!

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::