:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, July 07, 2002
آخه چرا؟؟؟
سرويس شدم! پدرم در اوومد!! من نمی دونم ملت با کامپيوترهاشوون چيکار می کنن؟؟؟ يکی به من بگه چرا يه کامپيتور Celeron 600 با 256 مگابايت Ram توی محيط Command Prompt که اوونم با ديسکت بووت بالا اوومده بايد 45 دقيقه طول بده تا يه دايرکتوری System را از درايو C روی درايو D بريزه؟؟؟ هان؟ آخه چرا؟ چرا باید کار Backup گرفتن از يه درايوی که فقط يک گيگابايتش پر شده دو ساعت طول بکشه؟ هان؟ چرا هيچکی هيچی نميگه؟؟؟ بابا شما رو به خدا به کامپيوترهاتون رحم کنيد... اين کارا چيه که باهاش می کنين؟ دهن من يکی که سرويس شد... اصلا شما ها رحم ندارين! يه خورده اين کامپيوترتوون رو تر و تميز نگه دارين به خدا صواب داره... من تو خوونه يه Windows98 و کنارش روی همون درايو Windows2000 Advance Server و بالاخره يه Linux RedHat دارم و اينقدر دنگ و فنگ ندارم که روی کاپيتورهای مردم ميبينم!!! کشتين اين کامپيتورهاتوونو! عجب شمرهايی هستين!!!

نتِجه اخلاقی:
MS-DOS 4.0 بهترين سيستم عامل دنياست! حتی بازی های خيلی توپی روش داره! در ضمن با سرعتی که دارين بهتون توصيه می کنم سريعا برای خريد يک عدد پروسسور 286 اقدام کنيد... قول ميدم سريعتر کاراتون انجام بشه! در آخر هم برای کليه دوستان Windows 2.5 رو توصيه می کنم...

چاکرات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::