:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, July 15, 2002
روانشناسی!!!
يس از تماشای برنامه های روانشناسی روی شبکه های ايرانی خارج از کشور منهم به نوبه خود تصميم گرفتم که اينجا روانشناسی کنم... خب پس منتظر تلفن اول ميشيم... تلفن؟ الو... کسی پشت خط هست؟
- الو دکتر آتيل؟
- نه خير خانم من جناب دکتر پاتيل هستم...
- الو آقای دکتر من پسرم مشکل داره...
- بفرماييد خانوم.. با کی مشکل داره؟
- نه آقای دکتر با کی نه.. با چی...
- خب با چی؟
- آقای دکتر پسرم دوست داره با عروسک باربی بازی کنه...
- خب خانوم براش عروسک نخرين...
- نميشه آقای دکتر همش گریه می کنه!
- خب خانوم شما در اين جور مواقع اجازه بدين که پسرتون به بازی با عروسک ادامه بده خودش که ازش خسته شد ميندازدش دوور...
- آخه آقای دکتر... او کارای بد بد می کنه...
- مثلا چيکار؟
- همش عروسک رو لخت ميکنه و با يه جاهاييش ور ميره!!!
- خانم پسر شما چند سالشه!؟!؟؟!!
- پسرم سی و هفت سالشه آقای دکتر...
- خب خانوم شما تلفن رو قطع کنيد من راه حل شما را به شما ميگم...
- مرسی آقای دکتر پاتيل...
- خاهش می کنم.. من آتيل هستم...
تلق... (تلفن قطع می شود)
خب خانوم عزيز.. برای نجات فرزند شما از اين وضعيت چندين راه وجود داره... مطمئن ترين راه اينه که ببرينش پيش روانپزشک... ولی اگر دوست داشتين می تونيد مستقيما به تيمارستان مراجعه کنيد و پول تو جيب روانپزشکها نريزين... اونجا با الکتروشوک حالشو خوب می کنن... راه ديگه ای که هست اينه که با يه تفنگ خلاصش کنيد و همه راحت بشن... راه آخر هم که کمی مشکل است اينه که براش زن بگيرين... البته فکر نکنم کسی رو براش پيدا کنين... با اين وضع همه فراری ميشن...
....
خب تلفن بعدی؟؟؟....


: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::