:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, June 24, 2002
آدمهای بيشعور...
ببينم... شما ها هم آدم بيشعور می شناسين؟؟؟ والا من يه آدم بيشعور می شناسم (که البته خيلی هم آدم خوبيه) که به من صدوپنجاه (بله 150) تا Plugin برای اين برنامه مسخره Dreamweaver داده... منم عين يه گاو (بلا نسبت گاو) نشستم همشو نصب کردم ببينم چيه!!! خلاصه بگم که اولا به يه جای مقدسم فشار بسياری اومد که اين همه Plugin رو نصب کنم... بعدش هم که من بی سواد رو چه به اين کارا!!!! بابا خود اين برنامه صد جور کار می کنه که من فقط ده درصدشو استفاده می کنم چه برسه به صدوپنجاه تا Plugin اضافی!!!!
ولی جدا اين دوستم خيلی بيشعوره! ببينين چطوری منو گذاشته با اين Pluginهاش سرکار!!! الهی که خودشم Plugin بشه فرووش کنيم تو يه بازيه Quack بعدش بديم غول آخر مرحله بخوردش...!!!

چاکرات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::