:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Thursday, May 09, 2002
نقدي بر فيلمهاي پر سر و صداي سينماهاي ايران!
بله قربان! ما سينما هم ميريم! تا چشم حسودها بتركه بيرون! البته زياد سينما نمي رم ولي خب اوون فيلمايي رو كه ديگه خيلي سر و صدا م يكنه رو يه نگاهكي بهش مي ندازم!

ليست فيلمها رو از پارسال كه بعد از صد و سي سال به سينما رفتم شروع مي كنم!
فيلم پارتي: والا فيلمش موضوع خيلي خوبي داشت (خارج از موضوع سياسي رو ميگم فقط جريان پارتي هاي فيلم)! آهنگ STING رو يه صحنه بسيار قشنگ بود! ولي آخه چي بگم؟ يه فيلم سياسي كه به خاطر خانم هديه تهراني فروش كرد!
فيلم زير پوست شهر: والا من كه هر روز دارم موضوع فيلم رو مي بينم! نمي دونم چرا رفتم پول دادم به سينما!!!
فيلم موميايي 3: اين فيلم يك شاهكار است! من مرده بودم از خنده! جدا يكي از بهترين فيلمهايي است كه ديدم!!!
فيلم مرد عوضي: اين فيلم هم مانند فيلم موميايي 3 اصلا قابل قياس نيست!
فيلم سگ كشي: اين يكي والا از اوون فيلماييه كه حتما بايد ديد! چرا؟ خب چونكه تها فيلم جناييه ايرانيه كه اصلا فكرش رو هم نمي كنين آخرش چي ميشه! خداييش توپه توپه!!!
فيلم آواز قو: اگر قبلا كميته يا نيرو انتظامي بهتون گير داده نرين اين فيلم رو ببينين! چون كلي خالي بندي توش داره!!!
فيلم شام آخر: والا آخر بودن شام رو من نمي دونم! ولي اگر موضوع عشق و عاشقي با يه عالمه خالي بندي و موضوع هاي نا هماهنگ مي خواين اين فيلم مخصوص شماست!!!!
فيلم من ترانه 15 سال دارم: خب اتفاق اين فيلم هر جا و براي هر كس مي تونه بيافته!!! ولي اينكه اون شخص مادر نداشته باشه و پدرش زدان باشه و فقير باشه و پانزده ساله هم باشه كه تو مدرسه شاگرد اول بوده و بعدش هم به خاطر عشق و عاشقي شاگرد آخر بشه والا از اوون حرفاست كه يه خورده باورش سخته! ولي سر جمع فيلم بدي نيست!

سريال هاي تلويزيوني!!!
امسال در تلويزون ما شاهكارهاي بسياري نمايش داده مي شوند كه بعلت داشتن ديش و تماشاي كارتون هاي غربي و اينكه در اوايل سال شروع به نگاه كردن اين سريال ها نموده و در طي تماشاي آن از خنده در حال مرگ بودم و دكتر تشخيص داد كه اگر به تماشاي سريال ها ادامه بدم براي سلامتي بنده بسيار خطرناك مي باشد به من پيشنهاد شد كه همان فيلمها و سريالها و كاتونهاي مزخرف خارجي را نگاه كنم بسيار بهتر است!
نتيجه: سريالهاي امسال براي بيماران قلبي و عصبي و رواني بسيار خطرناك مي باشد! براي بقيه ممكن است باعث ايجاد اختلالات رواني و روحي شود. تنها براي افراد سالم و هوشمند توصيه مي شود!

چاكريم


: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::