:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Saturday, May 18, 2002
منم بلدم…!!!
پس چي فكر كردين؟ منم خودم يه پا خبرده خوبيم!!! امروز هم به تقليد از وبلاگ عمومي مي خوام خبر بدم و اين تقليد رو در حد كامل انجام خواهم داد… يعني اينكه منم فقط از ليست وبلاگهاي خودم خبر مي دم!!!
براي شروع:
:: اول اينكه خدا رو شكر كه اين سامان عكسهای سفرنامشو برداشت و رفت!!! چون اقلا مطمئنيم كه قيافشو نمي بينيم!!!
:: رضا خان هم كه من فداش بشم برعكس داداشش چند وقتيه كه به غير از سر درد چيز ديگه اي ننوشته!
:: كاميار هم مدتي (ده روزه) كه آپ 2 ديت نشده!!!
:: نورس هم ول كن تابلوي سر اتوبان همت نيست… راستي نورس D: D: … والا چي بگم!!؟؟؟!!!
:: آقاي Blueman666 هم احتمالا به فوت رسيده!! چون اونم خبري ازش نيست!
:: برعكس المادريس دوباره فعال شده و از همه چيز و از خودش و افكارش داره مي نويسه. خيلي هم خوب مي نويسه و شعرهاي بسيار زيبايي دارد (حالا مونده ببينيم اين اشعار رو از كجا مي دزده… D: D: D: )
:: وبلاگ عمومي كمكان فعال است و اعضاي بسياري پيدا كرده كه بين خودشون خبرهاي خودشونو هي به هم ديگه پاسكاري مي كنند. من اگر اوايل به ايم وبلاگ از ده نمره يه هشت مي دادم حالا بهش بيشتر از چهار نمي دم. ولي در هر صورت براي پيدا كردن بعضي از لنوك (جمع لينك) خوبه!!!
:: آقاي HODER هم كه حتما همه مي خونن و همه هم ازش راضين! خب پس به من چه كه نظر بدم!!!
:: اين لامپ خوبه! خيلي هم خوبه! همه چي داره و بسيار هم مفيد عمل مي كنه!
:: اين بابا هم جديد كشف شده! اگر از آدماي قاط زده خوشتون مياد يه نيگاه بندازين! (حيف كه دنباله داستانش رو نذاشته)
:: معتاد هم از اولش تا حالا داره سعي مي كنه ترك كنه!!! ولي خوبه خيلي جالب مي نويسه.
:: آينه كماكان يك سايت بسيار زيبا دارد.
:: هان؟ چيه؟ JAVA رو كه ديگه خبر نمي دم… برين هرچي مي خواين خودتون از توش پيدا كنيد!!!

خب ديگه بسه براتون ديگه هرچي بود گفتم… تازه خيلي هم بهتر از وبلاگ عمومي بودش… تا چشم حسود بتركه!!!

مخلصات


: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::