:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Saturday, April 06, 2002
سامانورسوفرني!
والا ما يه چند روزي نبوديم! جاتون خالي رفتيم شمال و كلي حال و حول كرديم و برگشتيم. بعدش هم يه چندتا عيد ديدني و اين حرفا و امروز روز اول كاري خدمت شما هستيم! ولي متوجه شدم كه در غياب من اين پسره سامان با يكي از دوستان ما هم دست شده و بساط سخن وراني راه انداخته و هرچي دلش خواسته گفته! جالب اينكه اين آقا كه خود هيچگونه خلاقيتي در مخش (مخ؟؟؟) وجود ندارد شروع به داستان سرايي نموده: كه بنده آلزايمر دارم و اين حرفا! براي ياد آوري به اين دوست قديمي كه خبرها را به سامان جوون مي رساند بايد بگم كه اولا اووني كه آلزايمر داره من نيستم! همون همسر بنده است و جناب آقايي كه هردومون ميشناسيمش و در اينجا ازش نام نمي برم! خلاصه بگم بعدش هم در همينجا اعلام مي كنم كه تمامي اين شايعات ناشي از يك نوع مريضي به نام سامانورسوفرني است كه مجموعه اي از مريضي هاي بسيار خطرناكي است كه بر روي اعصاب و روان افراد تاثير مي گذارد. اين مريضي كه از لايروفرني و سندروم خاليبندروكينوز تشكيل شده موارد حاد و خطرناكي است كه اين دو دوست ما به آن مبتلا شده اند. در اين راستا من براي شما عكسي از همسرم براتون ميذارم كه همتون از حسودي چشماتون بزنه بيرون! اين عكس در روز عروسيم گرفته شده.
در ضمن مداركي به دست آمده كه از اينترپل گرفته ايم و نشان دهنده وضعيت اين سامان است. و در آخر براي آگاهي بيشتر شما ليستي از خدمات شركت اين شخص در اختيار شما قرار داده مي شود:
خدمات لوازمات جانبي كامپوتري
خدمات تلفن هاي انترنتي در شركت
وضعيت هميشگي سرور اين شركت

با اميد اينكه ديگر گول اين گونه افراد را نخوريد و هميشه در زندگي موفق باشيد.

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::