:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Tuesday, April 16, 2002
دوباره راه افتاد!!!!!!
هان؟ چي فكر كردين؟ كه ما مرديم!؟؟!! نخير.. اين حرفا نيست! يكي دو روزه به هيچكي هيچي نمي گيم هركي هرچي مي خواد براي خودش ميذاره و ميگه و مي بافه و..!!!!! اولا شعر و موضوعات از اين قبيل در تخصص شخص خود بنده است! تا چشم حسود بتركه و از حدقه بزنه بيرون! دوما كي به شما گفته كه از اين كارا بكنبن؟ فكر كردين مي تونين به پاي اشعار ما برسين!؟ نخير! نمي رسين!

راستي؟ يه سئوال دارم؟ كي ميدونه Roleplaying Game چيه و به چه دردي مي خوره!؟ در مورد بازي هاي كامپيوتري نمي گم! اوونا كه Roleplaying واقعي نيستن! در مورد اصليش ميگم! به هرحال بهتون پيشنهاد مي كنم كه اگر هم نمي دونين كه چيه برين اينجارو يه نيگاه بندازين ضرر نداره! بعدش هم بگم كه از ول گردي توو خيابونا خيلي بهتره. در ضمن شخص خود بنده پانزده سال است كه به اين بازي مشغول هستم و با تمام شلوغي وقتم بازم وقت اين بازي رو پيدا مي كنم (حدودا چهار تا پنج ساعت روزهاي جمعه). يه چندتايي هم دارم و از روي اينترنت هم ميشه يه عالمه پيدا كرد. برين يه نگاهي به توضيحات بندازين. فقط بهتون بگم كه اين بازي سرعت فكر كردن و قدرت خلاقيت من يكي رو كلي زياد كرده چه برسه به شماها!!! تازه خودتون بگين كدومتون مي تونه ادعا كنه كه با Millenium Falcon (سفينه Han Solo در فيلم جنگ ستارگان) مسابقه داده و برنده شده؟؟؟ يا كدومتون تا حالا در پايگاه سياره مريخ ماموريت انجام داده يا تو شهر New York در سال 2021 به دنبال Cyborg هاي فراري بوده؟ هان؟ كدومتون؟؟ بدي نيست كه شما هم يه سرگرمي جديد پيدا كنيد! والا از ول گردي تو شهر تهروون و ترافيكش خيلي بهتره!
اگر هم سئوالي داشتين مي تونين با من تماس بگيرين!!!

مخلصات

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::