:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Monday, April 15, 2002
يكي از اوون يكي بدتر
يه چند روزيه كه اين داداشمون سامان خيلي خوش به حالش شده! هي بهش هيچي نمي گيم و اوونم براي خودش خوش مي گذرونه! ولي خب فعلا نمي خوام بهش گير بدم.. يه خورده خوش به حالش بشه و شادي كنه! فعلا جريان چيز ديگريه!
خب تا حالا حتما داستان اون ياره معماره رو شنيدين كه براي خودش يه سنگ تو ساختمون كار ميذاشت كه هر وقت بخواد بتونه اون ساختمونو يهو خراب كنه! به طرز غريبي اين كار مثل اينكه تو اين دوره زمونه مد شده! ملت كه يه كاري مي كنن براي خودشون توش صد تا سوراخ سمبه قايم مي كنن كه با عملياتي موزيانه بتونن پاتكهاي حياتي بزنن!
چند وقتي بود يكي از دوستان بنده هي نق و نوق ميكرد كه پسوردهاش هي لو مي رن و يكي همش مياد اوونو تو اينترنت آزار مي ده و از اين حرفا.. منم بهش پيشنهاد كردم يه بار تمام پسوردهاشو عوض كنه و بعدش سريعا دستگاه رو Format كرده و از نو نصب كنه! چون مي دونستم كه يه فايلهاي موزيانه اي وجود دارند كه از طريق ضدويروس هم پا بشو نيستن كه نيستن! اونم قبول كرد و موضوع تموم شد..!
دو روز بعد دوباره ديدم صداش در اوومده كه من بيچاره شدم و بد بخت شدم و اين حرفا! پرسيدم چي شده؟ گفت هنوز حملات ادامه داره! كار به جايي رسيده كه كامپوترشو براش خاموش مي كنه و برنامه هاشو باز و بسته مي كنه! گفتم خب بابا برو از دستگاه يه نفر ديگه پسوردهاتو عوض كن و بعدش دوباره بساط Format رو به راه كن! بازم گفت باشه و رفت تا چند روز بعد كه دوباره ديدم داره اشك مي ريزه! ديدم فايده نداره! كار به جاهاي باريك كشيده! بايد خودم دست بكار بشم!!!!
رفتم خوونشون! كلي هم ابزار و آلات با خودم برده بودم! با هزار كلك اشكال رو يافتم! دقيقا حق با من بود! يه فايل موزي تو كامپيوتر دوست بنده داشت براي خودش ول مي چرخيد! با هزار كلك ديگه اون فايل رو از بين بردم و پرسيدم تازگي با شخص جديد و ناشناسي چت مي كني؟ گفت نه! گفتم ويندوز رو خودت نصب كردي؟ گفت نه!! گفتم كي؟ گفت طرف از اقوام است!!!!! ها ها!!! موضوع لو رفت. فاميل دوست بنده موزي از آب در اوومده بود!
يه سري توصيه ايمني رو جدي بگيريد!
- اولا حتما ياد بگيريد كه خودتون اين ويندوز بي صاحاب رو نصب كنيد!
- دوما تو اين مملكت فعلا به هيچ وجهي سراغ Windows XP نريد!!
- سوما حتما ياد بگيريد كه خودتون اين ويندوز بي صاحاب رو نصب كنيد!
- چهارما يه كمي خودتون هم موزي گري ياد بگيريد بد نيست!
- پنجما حتما ياد بگيريد كه خودتون اين ويندوز بي صاحاب رو نصب كنيد!
- ششما به افراد نزديك اصلا اطمينان نكنيد!
- هفتما به سامان اصلا به هيچ وجهي اطمينان نكنيد!
- هشتما حتما ياد بگيريد كه خودتون اين ويندوز بي صاحاب رو نصب كنيد!
- نهما اگر قراره دوست پسر يا دوست دخترتون براتون ويندوز نصب كنه بدونين كه يه موزي گري توش داره!
- دهما حتما ياد بگيريد كه خودتون اين ويندوز بي صاحاب رو نصب كنيد!

چاكر همگي

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::