:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Sunday, February 24, 2002
دوست دختر!
ديروز يكي از دوستام بهم زنگ زده بود و يه سئوالي پرسيد كه حقيقتش جوابي براش نداشتم! متن كامل صحبتها رابراتوون در زير ميارم!

دوستم: الو ! سلام
من: به به ! سلام و عليكم
دوستم: ببين يه سئوال دارم
من: بفرماييد
دوستم: اگر بخوام با دوست دخترم برم بيرون و كافي شاپ هم نرم كجا ببرمش؟
من با تعجب بسيار: خب چميدونم چرا از من مي پرسي؟
دوستم: خب يه نظر بده ديگه!!!
من: ببرش سينما
دوستم: فيلم خوب نداريم
من: تو ميخواي فيلم ببيني يا دوست دخترتو!
دوستم: بالاخره يه چيزي بايد ديد يا نه!؟؟
من: خب راست ميگي… ببرش پارك قدم بزنين!
دوستم: پارك؟؟؟؟ تو اين سرما؟؟؟؟ بريم پارك كه يه جاهاييمون هم قنديل مي بنده!!!
من: اه راست ميگيا!!! خب ببرش … نمي دونم خب يه جايي ببرش!
دوستم: خب كجا؟؟؟؟
من: ببرش كافي شاپ!!!!
دوستم: برو گم شو… تو آدم بشو نيستي!
من: من آدم نيستم؟؟؟ خفه شو خودت آدم نيستي!!!
دوستم: منو بگو كه از چه احمقي اوومدم سئوال كنم!!
من: كون لقت !!!
دوستم: گم شو برو!
من: كثافت… خدافظ!

خب متوجه شدين كه به خاطر دوست دختر آقا آخرش يه دعوا هم كرديم! در ضمن به هيچ نتيجه اي نرسيديم! ولي خداييش يه چيزي بگين… جدا كسي نخواد بره كافي شاپ كجا بايد بره؟؟؟

نتيجه اخلاقي:
دوست دختري بگيرين كه كور باشه نتونه ببينه كجا مي برينش بعدش هم ببريش خوونتون براش خالي ببندين بگين بردينش تو يه كلوپ بسيار شيك!!!

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::