:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Tuesday, February 12, 2002
ترافيك شبانه!!!

ببينم تا حالا شده نصف شب يه جايي كه هيچوقت اوون ساعت شب تو خيابون هيچ خبري نيست يهو تو ترافيك گير كنيد؟؟؟
با آره و نه شما هيچ كاري ندارم! چون خودم توش گير كردم و دهنم سرويس شد!
ديشب داشتم بر ميگشتم خونه! هيچ عجله اي هم نداشتم و خيلي خونسرد تو ماشين داشتم حال مي كردم! اصلا شب خيلي آرومي بود تا اينكه يهو!!!!
چشمتون روز بد نبينه! ديدم يه ترافيك عظيم الجثه جولوم ظاهر شد! راحت بگم رو صد متر بيشتر ترافيك و تكون هم نمي خورد!
به خودم گفتم! اين وقت شب! تو اتوبان!!! عجب؟؟؟ حتما يه تصادف وحشتناكه!!! مخصوصا كه مي ديدم كه مردم اوون جلو دارن هي ميانو ميرن!! بعد از ده دقيقه يه خورده تكون خورديم و يواش يواش رفتيم جلو! ولي هرچي به اوون محيط نزديك مي شدم اثري از تصادف نبود! و اصلا تصادفي نبود!!! كلي كف كردم! گفتم خب شايد تصادف بزرگ نبوده و سريع حل شده! ولي ماشينها كماكان به زور حركت مي كردن!!! يه خورده كه به كندي حركت كرديم دوباره كار به ايست كامل كشيد… ايندفه دووم نياورد و بعد از اينكه پنج دقيقه الاف شدم از ماشين پياده شدم… چشمتون روز بد نبينه! ديدم كه يه چيزي نزديك بيستا ماشين اوون جلو ايستادن و مردم پياده شدن و دارن وسط اتوبان ميرقصند!!!!
آره! مي رقصيدن!!!
بابا يه عروس داشتن مثل خمره! عروس خانم پياده فرموده بودند و تصميمشان اين بود براي اتوبان مزاحمت ايجاد نموده و شادي نمايند!!! بقيه همراهان هم مثل (بلانسبت گاو) شتر پريده بودن از تو ماشيناشون بيرون و داشتن عروس خانوم رو همراهي مي كردن!!! يه چيزي نزديك ده دقيقه وسط اتوبان شادي مي كردن و آواز مي خوندن!!!

آخه يكي نيست بگه مريضين؟؟؟ كرم دارين؟؟؟ چه مرگتوونه!!! آخه وسط اتوبان جاي رقصيدنه!!! عقده چي دارين؟؟؟ خودخواهي تا چه حد! قيافتون دو ريال (حيف ريال) نمي ارزه اوون وقت مردمو آزار مي دين!؟؟
نمي دونم اين ملت با تمدن دوهزار و پانصد ساله ما اين كارا رو از كجا ياد گرفتن؟؟؟ والا تو خارج كه اينطوري نيست كه بگيم تهاجم فرهنگيه!!! والا به شخصه مي دونم كه خود بنده و تمامي ماشينهاي اطرافم همه داشتيم به عروس خانوم و باند همراهش فحش مي داديم… فكر كنم ديشب تمامي خانواده اش از بيخ تيغ گذشتن!!!

شما رو به خدا يه خورده تمدن داشته باشيد!

نتيجه اخلاقي:
عروس خوب نبايد رقاص باشه!

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::