:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::


Wednesday, February 06, 2002
يه خورده جدي باشيم!

والا از من بعيده! ولي خب ديشب يه اتفاقي افتاد كه بايد در موردش حتما حرف بزنم. من مي دونم چرا فيلم سفر قندهار اينقدر در كشورهاي خارجي طرفدار پيدا كرده (حتي ميگن كه در White House به نمايش گذاشته شده و از همين طريق بوده كه آقاي بوش نقشه حمله به افغانستان را تونسته طراحي كنه!!!) (ديدين گفتم از من بعيده!!!) خلاصه بگم كه ديشب من فيلم سفر به قندهار رو ديدم… اصلا جالب نبود…!!! خب معلومه كه تو اوونور مرز كلي طرفدار پيدا مي كنه اونايي كه نديدن خب راشون اين بدبختي ها جالبه! آره جالبه! من مطمئنم كه كلي هم به رفتار اين افغاني هاي بدبختي كه دنبال پاهاي مصنوعي مي دويدن خنديده اند! آره ديگه! براي اونا جالبه، خنده داره، اسفناكه…!!!
آخه بي مرام چي فكر كردي؟ فكر كردين كه خودموون از اين آدما نداريم؟ فكر ميكنين خودموون تو مملكت زيباي خودموون از اين محلها نداريم كه احتياج به هزار نوع كمك دارن؟؟ فكر كردين فقط تو كشورهاي همسايه اينطوره؟ نه عزيزم.. نه فدات بشم.. از تو شهر برو بيروون.. از تو اين تهران بي صاحاب برو بيروون.. برو ببين چه خبره و دنيا دسته كيه!!!
البته من هيچ مخالفتي با كارهاي آقاي مخملباف ندارم… خيلي هم كارشون درسته! ولي همش جايزه ميگيره براي اينكه فيلمي ميسازه كه اوونور آب كسي از موضوعش اصلا خبر نداره!
برو ببين كجاي كاريم… همين افغانستان تو ليست اكثر سايتهايي كه احتياج به Register دارند هست ولي همين ايران نيست!!! گهگاهي يه آبي به سر و صورتتون بزنين بد نيست… از خواب بيدار بشين… ببينين دور و ورتون چه خبره و چي ميگذره…!!!

مخلص

آتيل و پاتيل شاكي


take a look here

: #

--------------------------------------------------------------


:: Blogger :: Home :: Archives :: Contact ::